About Us

Vértices es una exploración de nuestro entorno. Está, conformada por un ecosistema de; artistas, científicos y docentes universitarios, que abordan el territorio como laboratorio de experimentación interdisciplinaria desarrollando investigaciones que rompen con la jerarquía de saberes, aprendiendo colectivamente.

Last projects
  • 20 de noviembre al 28 de febrero 2021
    Exposición «Estrecho de Magallanes: la frontera de agua»
    Museo Nacional de Antropología de Madrid

«MIL ANYS DE CELS» JARDÍ BOTÀNIC HISTÒRIC

Reflexions i laboratoris experimentals sobre art, naturalesa i societat
23 d’octubre

«Mil anys de cels», és un projecte anual interdisciplinari organitzat per Plataforma Vértices, amb un fort component experimental sobre el terreny, entrellaçant exercicis creatius amb intervencions de científics i artistes.

Aquesta nova edició es va titular SIMBIOSI i es va desplegar com una acció urgent per a conformar un espai de diàleg i reflexió, amb l’objectiu de replantejar les nostres relacions amb l’entorn des del suport mutu, la cura, i més enllà del temps de crisi.

Amb aquest projecte es va convidar a la comunitat artística, educativa, científica i el públic en general, a compartir i reflexionar, a través de laboratoris d’art, naturalesa i societat, sobre la relació que establim amb els ecosistemes, per a pensar-nos com a part d’ells i posar en pràctica una convivència més respectuosa i sostenible amb l’entorn natural.

Una invitació a pensar, connectar i explorar els espais naturals del Jardí Botànic Històric.

Equip: María Paz Montecinos, Santi Maeso, Daniel Gasol
Col·labora: Anna Recasens, Miquel Planas, Pere Vives, Pere Casbas, Jo Milne, Albert Merino, Tono Carbajo.